Friday, 30 September 2016

Nuevas, News

Hi: Just some news and I'm not 100% sure if I understood them correctly. It seems that Hari no Hana will see its final chapter on today's Ihr Hertz magazine? and I believed it would be a touching finale as well.Also,Ihr Hertz publisher 大洋図書 will start publishing the volume from December this year.
Can't wait to have my copy to start working on it ASAP!.
This weekend the J Garden event will see the release of MR.Thorn Crown 2 and if you have not see the cover it I'll let you see the image.
He visto noticias pero no estoy 100% segura de haber entendido correctamente. Parece que la serie Hari no Hana verá su último capítulo en la edición que salió a la venta este día en la revista Ihr Hertz? y creo que promete ser un final muy conmovedor. Tambien la revista Ihr Hertz comenzará a publicar los volúmenes de esta serie desde Diciembre del 2016.No aguanto por tener mi ejemplar para trabajarlo.
Este fín de semana Inariya saca a la venta Thorn Crown 2(M.R) y la portada esta anunciada como explícita.
También estoy editando YNA33 pues siento que la traducción me ha salido repetitiva y un poco rígida, el traducir cuadro por cuadro sin ver el todo o las páginas anteriores y posteriores produce este efecto. Pronto pondré la edición final y de momento perdonen la lectura( a quienes entran en mi lector L.J).


nueva colección de chibi MR!
Also Phantom of the dragon will come out for sale as a volume the end of October.
Fantasma del Dragon saldrá como Volumen a fines del mes de Octubre.

2 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Finishing the series on an uneven chapter it's a little strange so maybe Inariya mentioned the month of release, which would correspond to the January issue instead?.
    I'll confirm it when I get me magazine in a couple of weeks.

    ReplyDelete